دستگاه برش لیزر

دستگاه برش لیزر

دستگاه برش لیزر

دستگاه برش لیزر

دستگاه برش لیزر شارژ تیوب دستگاه برش لیزر فلزات دستگاه برش لیزر غیر فلزات

  • ۰
  • ۰

فوائد استفاده از محصولات ارگانیک چیست؟!1396/11/14

ارزش غذایی بالاتری دارند. میزان ویتامین C ، کلسیم، منیزیوم، آهن و فسفر در مواد غذایی ارگانیک بیشتر است.

مواد غذایی ارگانیک حاوی آنتی اکسیدان بیشتری می باشند. در مواد غذایی ارگانیک آنتی اکسیدانPHENOLIC بیشتر یافت میگردد. ( 50 درصد بیشتر از محصولات غیر ارگانیک). چراکه آفت کش های مصنوعی تولید این مواد را در گیاهان کاهش داده اما کودهای حیوانی و آلی بکار رفته در کشاورزی ارگانیک تولیدآنها را افزایش می دهد.

کمتر سمی هستند. محصولات ارگانیک سالم تر بوده و به بقایای آفتکش های آلی کمتر آلوده می باشند. همچنین این محصولات فاقد افزدنی های غذایی بوده و طبعا سالم تر می باشند.

خوشمزه و خوش طعم تر هستند. یکی از دلایل آن این است که محصولات ارگانیک پس از برداشت در مدت زمان کمتری بدست مصرف کننده رسیده و تازه تر می باشند. و همچنین در محصولات تهیه شده به روش سنتی، با فرآوری ها و دستکاری هایی که بروی آنها صورت می گیرد تنها به ظاهر، رنگ، بالا بردن ماندگاری، افزایش تولید و مقاوم کردن آنها در برابر صدمات ناشی از حمل و انبار داری توجه می شود و نه کیفیت و ارزش تغذیه ای آن.

تولید کنندگان محصولات ارگانیک از استانداردها و دستورالعمل های بسیار سخت گیرانه ای تبعیت می کنند که احتمال آلوده شدن اینگونه محصولات به هر گونه مواد شیمیایی و سمی منتفی می باشد.

    • ۹۸/۰۱/۲۶
    • hamid ashrafi

    نظرات (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی