دستگاه برش لیزر

دستگاه برش لیزر

دستگاه برش لیزر

دستگاه برش لیزر

دستگاه برش لیزر شارژ تیوب دستگاه برش لیزر فلزات دستگاه برش لیزر غیر فلزات

  • ۰
  • ۰

100 پیامک تبریک روز مادر

برای شما عزیزان آماده شده که میتوانید در زیر آنها را ببینید و برای تبریک روز مادر 1398 از آن استفاده کنید

مادرم! خواستم برایت شعری زیبا بنویسم دیدم هیچ شعر و ترانه ای نمی تواند در ستایش دنیای پرمهرت بازگو کننده عشق من به تو باشد؛ پس فقط به آنچه از دلم بر می آید اکتفا می کنم:از اینکه تو مادر منی، به خود می بالم.

عوارض مصرف گل

روزت مبارک

*******

مادرم، دنیای کودکی ام سرشار از طنین دل انگیز توست. تمام خاطرات کودکی ام را خط به خط با نام تو نوشته ام و همیشه تورا می ستایم.

روز مادر مبارکت باد

*******
مادرم سواد شعر ندارد …
اما خودش زیبا ترین شعر دنیاست …
روزت مبارک باشد شاعر دنیای من

*******

لحظه های با تو بودن
از عمرم حساب نمی شوند
از آخرتم حساب می شوند، از بهشت
زیرا که بهشت زیر پای نوست مادر

دوستت دارم روزت مبارک

مادر و فرزند


مادرم…
هیچی از دنیا نمی خوام وقتی می خندی کنارم
من تموم شادی هامو واسه تو کنار می ذارم

*******

مادری دارم اسمانی و لطیف و به اندازه دل دریایی همه مادران.
مادرم روزت مبارک

*******

مادر ای پرواز نرم قاصدک

مادر ای معنای عشق شاپرک
ای تمام ناله هایت بی صدا

مادر ای زیبا ترین شعر خدا
روزت رو بهت تبریک می گم

*******

تو صمیمی تر از آنی که دلم می پنداشت، دل تو با همه آینه ها نسبت داشت،
تو همان ساده دل سبز نجیبی که خدا، درمیان دل پاک صدف و آینه گذاشت.

امروز رو بهت تبریک می گم و از داشتنت به خودم می بالم

*******

خداوندا عزیزم را تو یاری کن
پناهش باش ودر حقش تو کاری کن
الهی هر چه می خواهد نصیبش کن
خدایا بر لبش لبخند جاری کن

روزت مبارک

*******

بهترین سلام را درخوشگل ترین کادوی آرزو پیچیده و با برچسب سلامت به آدرس زیبا ترین گل بهاری می فرستم و تقدیم وجود نازنینت می کنم.
روز زن مبارک

*******

خنده هات رو نگیر از من
ای بهونهٔ من واسه موندن
تا بپیچه عطر گل ها
توی خونه... مادر من.

*******

گل های بهشت سایبانت مادر
یک دسته ستاره ارمغانت مادر
غیر تو نبود که چشم به راهم باشد
قربان نگاه مهربانت مادر


*******

مادر، کلمه ایست به وسعت هستی، چگونه با کلمات توصیفت کنم؟
دوستت دارم و روزت رو بهت تبریک می گم

*******

اگر 4 تکه نان خوشمزه باشد و شما 5 نفر باشید،
کسی که اصلا از مزه آن نان خوشش نمی آید یا قبلا غذا خورده و سیر است، «مادر» است.
روز مادر مبارک…

*******

کمترین آرزویم این است:
هرگز با چشمان مهربانت، نامهربانی روزگار را نبینی!
روزت مبارک

*******

قبلاً فقط چشم هایت را دوست داشتم
حالا چین و چروک های کنارشان را هم دوست دارم

مــــــــــــــــــــــــادرم، خیلی دوستت دارم

*******

اینبار «اعتراف» نمی کنـــــم، «افتخار» می کنــــم به داشتــــن فرشتــــه ای مثل تو
روزت مبارک باشه عزیزم

*******

مادر ای معنی ایثار تو گل باغ خدایی
توی روزگار غربت با غم دل آشنایی
می نویسیم از سر خط مادر ای معنی بودن
می نویسم که همیشه توئی لایق ستودن

*******

مادر


عشق یعنی مادر
صبر یعنی یک زن
مهر یعنی دختر
نور یعنی خواهر
هر چه هستی... عشق، صبر، مهر، یا نور...
روزت مبارک ای عشق، ای صبر، ای مهر، ای نور

*******

می م محبت و...
الف ایثار و...
دال دلسوز و....
ر رازداری رو که بذاری روی هم، یک کلمه می شه به نام «مادر»

*******

لبخند مهربان تو جان در تنم دمید
فریاد حاجتم چو برون آمد از گلو
دست نوازش تو به فریاد من رسید…
مامان مهربونم فرشتهٔ زندگیم روزت مبارک

*******

مادرم! هستی من ز هستی توست تا هستم و هستی...
دارمت دوست!

*******

بهشت برای تو آفریده شده و درختان برای اینکه سایبان تو باشند سر از خاک بر می آورند…
می خوام از بهشت و درخت کمتر نباشم:امروز می ام دستبوس تو
روزت مبارک

******

مادر کلمه است که هر انسان آگاه به آن آشنایی کامل دارد هر انسان از آوان طفولیت الی آخرین ساعت حیات خویش در فکر واندیشه این گوهر زیبا وگرانبها می باشد زمانیکه انسان پا به عرصه حیات و زندگی میگذارد همین مادر است که طفل خویش را با یک عالم مشکلات زنده گی تربیه وپرورش داده تا باشد مصدر خدمت برای خود وجامعه خویش گردد.روز زن

روز زن

زیباترین جملات عاشقانه در وصف مقام زن و روز مادر را به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت بانوی دو عالم حضرت فاطمهزهرا (س) گردآوری کرده ایم که در این بخش می خوانید.

روز زن

یکی بهم گفت میخوای بری بهشت؟

گفتم نه،

اونجا فقط جای مادراس!!!

گفت:

مگه نمیخای کنار مادرت باشی؟

گفتم:

نه دیگه... این دنیاشو ازش گرفتم، جوونی و روزای خوبشو واسم گذاشت!!!

پیر شد تا من جوون شم

زشت شد تا من خوشگل شم

غصه خورد تا من بخندم

کهنه پوشید تا من نو باشم

گرسنه خوابید تا من حسرت چیزی رو نخورم

دیگه نمیخوام تو بهشت هم شب و روز حواسش به من باشه...

بذار حداقل اونجا برا خودش راحت زندگی کنه!

کاش فقط "یک روز" مادرم برای خودش زندگی میکرد...

به افتخار مادرا..

 

*****♥♥♥******

متن های تبریک روز زن و مادر

 

زن ، مردی ثروتمند نمیخواهد

یا خوش چهره و یا حتی شاعر !

او مردی را می خواهد

که بفهمد،

چشم هایش را،،،

و اگر ناراحت شد

به سینه اش اشاره کند

و بگوید:

اینجا وطن توست !

پیشاپیش روز زن، روز فرشته های زمین، بر خانمهای گل، مبارک

 

 

*****♥♥♥******

 

تو یک روز نیستی

تمامِ سالی.

تو یک شب

یا یک کتاب و یک قطره نیستی

تو یک نقاشی یا تابلویی بر دیوار نیستی.

اگر دقیقه ای نباشی

ساعت ها از کار می افتند

خانه ها برهوت می شوند

کوچه ها اشک می ریزند.

پرندگان، سیَه پوش و

شعرها هم نیست می شوند.

تو فقط باد و باران هشتمِ ماه مارس نیستی

تو ای دل انگیزِ شب های تابستانی

گیسوان شب های پاییزی

تو ای سوز بوران عشق

تو نباشی

چه کسی باشد؟!

زن، زن، زن، زن

تو زندگی هستی...

 

 

*****♥♥♥******

 

پسرکی از مادرش پرسید:

مادر چرا گریه میکنی

مادر فرزندش را در آغوش گرفت و گفت نمیدانم عزیزم، نمیدانم

پسرک نزد پدرش رفت و گفت:

بابا چرا مادرم همیشه گریه میکند

او چه میخواهد

پدرش تنها دلیلی که به ذهنش رسید، این بود که همه ی زنها گریه میکنند بی هیچ دلیلی

پسرک هنوز از اینکه زنها خیلی راحت به گریه می افتند متعجب بود، پسرک یکبار در خواب دید که دارد با خدا صحبت میکند از خدا

پرسید :

چرا زنها این همه گریه میکنند

خدا جواب داد :

من زن را بشکل ویژه ای آفریده ام به شانه های او قدرتی داده ام تا بتواند سنگینی زمین را تحمل کند

به بدنش قدرتی دادم تا بتواند درد زایمان را تحمل کند

به دستانش قدرتی داده ام که حتی اگر تمام کسانش دست از کار بکشند، او به کار ادامه دهد

و به او احساسی داده ام تا با تمام وجود به فرزندانشعشق بورزد حتی اگر او را هزاران بار اذیت کنند

به او قلبی داده ام تا همسرش را دوست بدارد، و از خطاهای او بگذرد و همواره در کنار او باشد.

و به او اشکی داده ام تا هر هنگام خواست فرو بریزد،

این اشک را منحصرا برای او خلق کرده ام تا هر گاه نیاز داشت بتواند از آن استفاده کند،

زیبایی یک زن در لباسش موها یا اندامش نیست

زیبایی زن را باید در چشمانش جستجو کرد،

زیرا تنها راه ورود به قلبش آنجاست.

تقدیم به تمام بانوان عزیز مخصوصا، شما مهربانوئیکه این متن رو میخونید.

افتخار کن به بانو بودنت و به این موهبتی که خدا به تو داده.

تو لایق بهترینهای، بهترین هائی.پیشاپیش روز زن مبارک

 

 

*****♥♥♥******

 

 

وقتی چشم به جهان گشودم

قلب کوچکم مهربانی لبخند و نگاهت

را که پر از صداقت و بی ریایی بود احساس کرد

دیدم زمانی را که با لبخندم لبخند زیبائی بر چهره خسته ات نشست

و دنیایت سبز شد و با گریه ام دلت لرزید و طوفانی گشت از همان لحظه فهمیدم

که تنها در کنار این نگاه پر مهر و محبت است که احساس آرامش و خوشبختی خواهم کرد

مادر عزیزم ای بهترینم ای کسی که به بودنش افتخار و غرور می کنم از ته قلبم می گویم روزت مبارک


****************

 تا دیده ام به روی جهان باز شد، زشوق
لبخند مهربان تو جا در تنم دمید
فریاد حاجتم چو برون آمد از گلو
دست نوازش تو به فریاد من رسید

اس ام اس روز مادر

مادر
نمیتوانم کلامی در مورد اش بنویسم و عاجزم
فقط از خداوند میخواهم که
خـدایا بالاتر از بهشت هم داری..؟
برای زیر پای مــــــــادرم می خواهم
روز مادر مبارک

اس ام اس روز مادر

مادر نمــای قــدرت دنیـــای خلقـــت است
مادر به مـا ز ایــزد یکتــا فضیـــلت است
فـردوس را بــــه زیر قدمهـــاش مانده رب
کـو را مقــام، بعــد خـــدا در عبـادت است

اس ام اس روز مادر

مادر خوبم ، روزت مبارک
به تو سلام می کنم، تا خانه عروجم با دعای تو بنا شود
و دلم در آسمان آبی مهرت رها شود
روزت خجسته، لبانت پر ز خنده و دلت شاداب و سرزنده باد . . .

اس ام اس روز مادر

مادر ، تک‌واژه‌ای‌ست زیبا
مادر ، عین زیبایی‌ست و البته که زیباتر از زیبایی چیزی نیست
قلب بزرگ خدا در سینه‌ی مادران می‌تپد
مادر ، دستی بر گهواره دارد و دستی در دست خدا
آن‌گاه که مادر، گهواره را تکان می‌دهد

اس ام اس روز مادر

مادر قسم بجان عزیز ات که هیج گاه
یاد شکوه مند تو از دل نمی رود
تا دامن کفن نکشم زیر پای خاک
نقشی تو هم دمی ز مقابل نمی رود

اس ام اس روز مادر

تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش
که مهریش تا ابد در دلم جای دارد
تو بهترین گل ، میان شهر گلهایی
تو رنک آفتابی ، شب که می رسد
مسل ستاره گوییا مهتابی ، مادر خوبم
روزت مبارک

اس ام اس روز مادر

مادر ای معنی ایثار تو گل باغ خدایی
توی روزگار غربت با غم دل آشنایی
مینویسم از سر خط ای معنی بودن
منیویسم تا همیشه توی لایق ستودن

اس ام اس روز مادر

خدایا هرکه هستم هرچه هستم
به یک لحظه فدای مادرم کـــــــــن

اس ام اس روز مادر

خدا از خاک عشق تو رو سرشته
فـرســتـاده از آســمـون فـرشته
تـا در آغــوش امـن خـود بـگـیـرم
کـه ایـن یـک ذره جا مثـل بهشته

اس ام اس روز مادر

مادر زشیره ی دادی تــــــو شیـــر مــــــــادر
در پـــای نــو جوانت گشتی تـــو پیـر مــــادر
کانون زندگـــانی گـــــرم از محبت تـــــوست
آغوش گــــرم خـــود، از مـــا مگیـر مـــــادر

اس ام اس روز مادر

کیست مادر؟ نقشه ایجاد ما
کیست مادر؟ بانی بنیاد ما
قلب او سرچشمه امید هاست
سینه او مشرق خورشیدهاست

اس ام اس روز مادر

مادر ای والاترین رویا ی عشق
مادر ای دلوا پس فردای عشق
مادر ای غمخوار بی همتا ی من
اولین و آخرین معنای عشق

اس ام اس روز مادر

زیباترین کلمه برلب های بشریت کلمه«مادر» وزیبا ترین آوا،
آوای«مادرم» است.این کلمه آکنده از عشق و امید است،
کلمه شیرین و مهر انگیز که از اعماق قلب بر می خیزد
وزیبائی است.مادر همه چیز ماست
مادر آن روح جاودانی است که
لبریز از عشق و
زیبائی است

اس ام اس روز مادر

زنم از دیده بر دل روی مادر
منم مست کمان ابــروی مادر
گل از خجلت نقابی بر رخش زد
چو آمد عطر مشکین بــوی مادر

اس ام اس روز مادر

تو نمایانگر الطاف خدایی مادر
مروه و حج و صفایی مادر
زیر پای تو بهشت است بهشت
باز هم طفل توام ،هرچه کردم ، چه زیبا و چه زشت

اس ام اس روز مادر


مادر تابلوی آفریدگار است . تار و پود روح مادر را از مهربانی بافته اند.
عشق مادر هدیه بزرگ خدا به انسان. پس قدر این هدیه بزرگو ار را بدانیم .

اس ام اس روز مادر

هر لحظه در برابر من اشک ریختی
از چشم پر ملال تو خواندم شکایتی
بیچاره من، که به همه ی اشکهای تو
هرگز نداشت راه گناهم نهایتی


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی