دستگاه برش لیزر

دستگاه برش لیزر

دستگاه برش لیزر

دستگاه برش لیزر

دستگاه برش لیزر شارژ تیوب دستگاه برش لیزر فلزات دستگاه برش لیزر غیر فلزات

  • ۰
  • ۰

امروزه  برش فلزات و برش غیر فلزات در صنایع مختلف به خصوص صنایع تبلیغات ، تابلوسازی و… یکی از مهمترین بخش های اصلی می باشد.حال شما اگر یکی از افرادی که قصد خرید دستگاه برش لیزر فلزات و یا دستگاه برش لیز غیر فلزات باشید حتما باید از خود چند سوال کنید.

چه موادی را برش خواهید داد؟

 

در ادامه شما عزیزان را راهنمایی می کنیم تا بهترین انتخاب را کنید :

در ابتدا باید شما ببینید که چه متریالی را برش خواهید داد .شما با دستگاه برش لیزر غیر فلزات می توانید انواع پارچه ،چرم ،پلکسی، MDF و سایر غیر فلزات را بهترین کیفیت برش دهید.

اگر حوزه کاری شما در این زمینه است پس نیازی به خرید دستگاه برش لیزر فلزات نیست و با خرید دستگاه برش لیزر غیر فلزات می توانید به کسب و کار خود بپردازید.

ولی اگر از جمله افرادی هستید که برش فلزات نیز انجام خواهید داد پس حتما باید دستگاه برش لیزر فلزات که علاوه بر برش غیر فلزات توانایی برش آهن و استیل تا ضخامت ۱ میل را دارا می باشد تهیه کنید.

 

در مرحله دوم ابعاد و سایز دستگاه برش لیزر خود را با توجه به ابعاد محل کار و بیشترین ابعاد متریال مورد استفاده باید بهینه ترین سایز را برای میز کار دستگاه خود سفارش دهید.

بیشترین ابعاد مورد استفاده بین همکاران عزیز  می توان به ۱۳۰*۲۵۰ – ۱۳۰*۱۸۰ -۱۳۰*۹۰ – ۶۰۰*۲۰۰ و . . . اشاره کرد.

 

چه دستگاهی و با چه توانی برای شما مناسب تر است؟ برای انتخاب توان دستگاه باید به متریال و ضخامت متریالی که می خواهید برش دهید توجه کنید و با توجه به آن توان دستگاه خود را معین کنید . همچنین می توانید با مشاورین گروه صنعتی بیمر تماش بگیرید و ضخامت و متریال را ذکر کنید تا عزیزان مقرون به صرفه ترین دستگاه را به شما پیشنهاد بدهند.

 

این سه فاکتور، فاکتورهای اساسی و قابل توجهی هستند که اگر بخواهید یک دستگاه برش لیزر فلزات با کیفیت و مقرون به صرفه داشته باشید،باید مورد توجه قرار دهید.

منبع:
https://www.beamer.ir/
  • ۹۷/۱۱/۰۲
  • hamid ashrafi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی